Nowe przepisy

Szanowni Państwo,                                                

Od stycznia 2019 r. weszły w życie przepisy, które ułatwią przechowywanie akt pracowniczych dotyczących pracowników i zleceniobiorców oraz obniżą koszty związane z ich przechowywaniem.

Udostępniamy materiały informacyjne dotyczące E-akta oraz udostępniania ich przedsiębiorcom i podmiotom współpracującym. 

Materiały obejmują:

  • komunikat do przedsiębiorców - zmiany w okresie przechowywania akt pracowniczych,
  • komunikat dla firm zewnętrznych, np. biur rachunkowych, które obsługują płatników składek,
  • logo E-akta,
  • baner, plakat, ulotkę,
  • broszurę dla pracodawców,
  • "Krótsze przechowywanie akt pracowniczych (E-akta)" - link do YouTube.

Materiały są dostępne na stronie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce „E-akta pliki do pobrania”. 

W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących materiałów informacyjnych E-akta zapraszam do kontaktu,

tel.: 502-009-800, 24 262-52-71 wew. 2518,  mail: aneta.kokosza@zus.pl.